.

Lite om dagen då. Blev snabbis på stan bara med aramis och cissi. hade typ 60 kr kvar så hade inte tänkt köpa något speciellt men svårt att komma hem utan nått så köpte två små saker, heelt pank nu. men får ändå pengar snart igen så jag klarar mig! Sen resten av dagen har jag bara fixat lite inför vandringen och nu ska jag nog ladda ner en film och bara ta det lugnt till skolan imorgon. Så ha en fortsatt bra kväll! puss julia
dagens små inköp:

nagellack från hm dock mycket mörkare än den här, mer vinrött liksom! 40 kr


bikini haha lite sent eller lite tidigt, man får avgöra själv men bra att ha om det blir nått förhastat bad med skolan eller nått, svårt att få tag på bikini då ju! så bikini från cubus 20 kr(!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0