Jag gråter bara i regnet

Hello, prick tre rullade bussen från Öregrund hem. Efter 5 super härliga dagar i Kavarö med Sofia och Sara! Dagarna har spenderats med att åkt ut med båten till några klippor legat där och solat hela dagen, där var det också ganska höga (enligt mig) klippor som man kunde hoppa i från sjukt kul! Sen har vi åkt ring efter båten och på onsdagen tror jag det var, så åkte vi och körde gokart, första gången för mig kan inte påstå att jag var så bra..
Sen har vi åkt in till öregrund på kvällarna och käkat där ibland och så, plus massor av nattbad! Varit jätte mysigt iallfall några av de bästa på sommarlovet heltklart. Varit iväg till Gränby nu köpt lite mat och hittade en tröja från hm också. Imorgon kanske jag får träffa två stycken riktigt saknade tjejer, det får man hoppas på! :)
love miccis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0