oldplusnew

idag har verkligen varit den segaste dagen i mitt liv. gått oändligt långsamt och bara tråkigt väder ute. det kan man bli mer än seg av haha. hunnit tagit en snabbis på stan iaf, fick lite saker med mig hem. så bilder från inköpen kommer nedanför och tänker även försöka ladda upp lite bilder från inköp i london och se om det funkar den här gången!..så ja, håll tummarna puss/ j



bodybutter- ca tio spänn nånstans, hårbårste- primmark ca tio kronor, båda skärpen primmark ca 20 kr st!

väska- nån konstig liten affär haha 350 svenska kr tror jag om jag komer ihåg rätt

Lonchampväska- londons airport ca 670 svenska kr

slarvväska/strandväska primmark- ca 80 kr

kavaj h&m- ca 200 kr

söt kragtröja h&m- c 350 kr

stilren tröja- h&m kostat 350 kr fick den för ynka 70 kr, vääääärt!

kraglinne topshop- ca 280 kr

kraglinne topshop ca 340 kr

skjorta miss selfridge ca 340 kr

bustier h&m- 150 kr

levisshorts- urban outfitters 300 kr

linne h&m- ca 130 kr

senapsgul kofta h&m ca 100 kr                                                   svart base kofta primmark typ 50 spänn eller nått!

levisshorts- urbanoutfitters ca 320 kr

där var alltså lite av det jag köpte i london eller det mesta förrutom det jag visade förrut! som sagt ångrat lite av mina inlöp därifrån, köpte till och med en så ful klännung att jag inte kan lägga upp och visa här hehe men får väl isf försöka sälja elr ge bort de sakerna då! 
inköp idag:

jeans jc

krokodilmönstradklocka- ur och penn

mysig hösttröja- holmlunds

ridjacka-köpte min lillasyster men som jag nog kommer ta ibland hihi :D
skinnhandskar, känns behövligt nu när det börkar bli lite kallare i luften!

ps. yeeeeeeeeeees det funkaaaaa :D ds.:pppPPpppPPPPPPppPP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0