Stan med mamma- inköp


mysig höst poncho från kappahl faktiskt brukar typ aldrig gå in där men just idag så gjorde jag det eftersom jag inte hittade nått jag ville ha nån annanstans. kostade egentligen 249 men mamma var tydligen medlem där så fick den för 200. värt! man ser inte riktogt men den har luva också!


det här var den ända bilden jag hittade på shortsen haha får lägga upp en bättre bild en annan dag men mockashorts iaf från kappahl den också fast barnavdelbingen storlek 146 hihi. beiga med en dragkjedja på ena sidan, kostat 200 fick den för 40! :D var rea på 50 kr men sen, jaa mamma då haha så blev 39 kr. så på hela köpet blev det 239 kr, jaråå.

så gick alltså på stan med mamma idag länge sen så var lite mysigt även fast det regnade. köpte lite grejer till fjällvandringen också som är om ungefär en vecka.. ikväll får jag se vad jag hittar på, skulle egentligen åkt till the voice men känns inte så värst frestande i det här vädret direkt. så det skippar vi! vill inte slösa bort hela dagen av min lathet så måste nog gå och göra nått nu, puss julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0