the last dream

Nej hinner ett till inlägg känner jag! Måste ta igen lite för dagarna nu. slänger in lite bilder av vad jag vil ha just nu. kyssar j


väskan jag försöker beställa. ser mindre ut på bilden än den är om jag kommer ihåg rätt :D


overknee strumpa med päls upptill. även den från samma sida!


ett par loafers känns lite sent men bara att ha ibland lisom till en vanlig outfit kan det göra mycket!


samma här känns lite sent men liksom bara slänga på sig ibland!


ett tips också om man vill fixa till skorna lite! brown faux fur boot cuff socks





skinnbyxa hm ska köpas snart!

hoppas väl att få in lite pengar snart då har exakt 8 kr på kontot just nu men så fort det blir så har jag många idé plagg jag ska köpa :D längtaaaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0