when i look into your eyes I.. die

börjar med att förlåta så jätte mycket för dålig uppdatering har inte haft ork att uppdatera, blir såhär lite, eller snarare, väldigt lat på sommaren.. men inte ens en vecka kvar till skolan känns sådär, men kommer blogga mer då iaf! gud vad jag inte vill tänka på skoaln nu.. planerna fram tills dess e ouppklarade kanske ska till ekonomikum på måndag, får se hur det blir med det! inte varit det bästa vädret nu direkt..imorgon ska jag ner på stan med min lillasyster för att hjälpa henne hitta lite kläder (som jag kommer ta sen) hehe. och på lördag  ska jag nog gå på stan med mamma för att hitta lite saker! längtar faktiskt lite till hösten så mysigt då liksom.. aja har inte så mycket mer att komma med men vi hörs när vi hörs då! puss julia


juste har hittat en ny favoritdoft, elr ny och ny men för mig iaf från viktor&rolf- flowerbomb. verkligen min stil!REKOMENDERAS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0