why does everyone things better than me

Imorn smäller det. precis. kl 8 från station lämnar jag uppsala i fem dar till fjällern som ska regna. gå mer än en mil varje dag med 20 kilos packning. verkligen ångest. men ska försöka bara göra den här kvällen till en lugn och skön kväll kommer behövas. eller ska nog faktiskt ta och släcka snart. behövs ännu mer! när jag kommer hem ska jag sätta igång att blogga ännu mer, det har nu mitt ord på! juste allmänt sur också för att jag vill beställa hem lite grejer från en affär i london men nej de kan bara skicka inom landet tydligen haha gasnka ironisk faktiskt hur allt går fel just nu. men ska ta ock mejla de och fråga om de inte kan skicka ändå! :D finns verkligen inget i sverige, eller iaf uppsala jag vill ha just nu.. hoppas det funkar! dagen har bara bestått av att kirrat det sista och  myst med familjen lite. skönt. nej nu måste jag sova ha det så bra i uppsala undertiden jag är borta puuussssss! julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0