you bring me sunshine

tjo brur. läget? men guuuud så bra då. jo jag mår väl hyffsat jag själv också. gick en stund på stan med elvira idag då, sen drog vi till henne och käkade lite för att senare ta bussen till stenhagen för att fixa en sak. härlig dag med den sköningen! imorgon ska jag och några till johanna igen som är själv hemma och se hur det blir :) kan lägga upp bilder från det senare. sen innan det ska jag inte göra så mycket mest packa inför helgen då jag kommer vara borta på träningsläger och inte heller ha möjlighet att blogga.. men får väl ta igen det senare! förresten har jag fått VÄRSTA skavsåren på fötterna. aj. blåsor likso. inge kul, nej. får se vad jag hittar på för nått nu, vi hörs väl nån gång! puss julia


slänger in en bild på favorit doften clean- warm cotton, riktigt värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0