39 dagar kvar av friheten

Japp. precis som rubriken säger så är det bara 39 dagar kvar av lovet. så nu gäller det att ta vara på de sista veckorna, leeeeeeeeeeev livet! sitter just nu och kollar på lite hemsidor om linser. Tycker det är sjukt fint att ha bruna ögon till blont hår, och eftersom jag har planer på att få typ blont hår så varför inte? ska nog klicka hem ett par bruna linser att variera mina gröna ögon med! känns som om en liten förändring nu skulle sitta fint, lite planer som rullar runt i huvudet. ni får helt enkelt vänta och se!
nej nu måste jag gå och göra mig iordning, puss julia
erkänn att det är jävligt kattigt med bruna ögon?
för er som är intresserade av att beställa linser så finns det en jätte bra sida för det, fargadelinser.com !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0