before you, i wasn't really alive

packa, packa, packa och packa. allt jag håller på med idag! Letar affärer, gator och sånt som kan vara bra att veta innan också. Har någon nått tips på nån affär/gata eller liknande som man bara måsteee gå till när man är i london? skulle uppskattats mycket om man fick lite tips!
Men snart så ska vi ta en paus från allt fixande och åka till min kusin med familj för att fira honom och hans pappa. Han fyller 4 år idag och jag kan lova att han är världens sötaste, så självklart, mycket presenter hehe.
Ha en fin dag! puss julia


mycket fin bild på min början på packning, tagen i all hast med mobil kamera så vad kan man förvänta sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0