fullfart

förlåt förlåt för dålig uppdatering, håller på att packa och fixa klart inför london som jag drar till på måndag så har varit lite upptagen.kommer antagligen inte hinna blogga så mycket innan jag åker men när jag kommit hem så lovar jag att lägga upp massa inköp, tips och bilder! så ni får stå ut tills dess helt enkelt haha. Kan göra lite sommarfavoriter och sånt då också.
 Ikväll så ska jag följa med till några vänner till familjen annars är dagens planer ouppklarade. Antagligen fortsätta packa och sola lite, vill ju inte gå runt likblek i london direkt.. Hinner kanske göra ett litet inlägg senare idag också vi får se! puss julia

bild från valborg, härliga tider

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är din tröja ifrån julia? sjukt snygg

2011-07-10 @ 18:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0