HEMMA

eller kom faktiskt hem i onsdags ca klockan tolv tror jag. Har haft det super där, verkligen en älskvärd stad! förutom vädret då.. fick med mig hem en massa grejer, hade jävligt svårt att välja vad jag skulle köpa där fanns så himla stort utbud av saker. men hoppas jag blir nöjd med vad jag köpte även framåt! kommer nog ångra vissa grejer ja köpte och inte köpte men men så är det. planen på dagarna framåt är antagligen att vara med aramis kanske idag, iaf imorgon och sen på söndag drar jag till johanna som har ff och så tar vi dit några antagligen! lite smått oplanerat men man får väl göra det bästa av situationen hehe. igår träffade jag min efterlängtade aramis också haha, som jag saknat henne!

lägger upp bilder från london, inköp och så snart så fort jag orkar! blir nog gasnka långt.. ha det superbra så länge kanske hinner nått inlägg ikväll och så också puss julia



min nya favoritplats, oxford street ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0