Du är unik, precis som alla andra

Har äntligen kommit hem från synundersökningen, hade tydligen bästa syn-grejen man kunde ha så det känndes ju skönt! Var tvungen att åka hem eftersom min mobil har bestämt sig att sluta fungera.. Vet inte varför men jag och mobiler går inte ihop. Har iallafall fått tag på Julia, men vi tänkte ta och ses en annan dag eftersom det blir lite stressigt för mig annars. Sara, Sofia och Anna ringde mig nyss också, dom är i Öregrund nu och frågade om jag ville komma ditt. Så håller på och packar lite och ska snart äta så jag hinner med nån tidig buss eftersom det tar typ en och en halvtimme att åka dit! Nej nu måste jag verkligen gå. puss miccis!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0