Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars?

Väskan är packad, rummet är städat och har en film nerladdad! Har tänt lite ljus i rummet och städat hela rummet fick jag också för mig att göra. Antagligen bara för att ha nått att göra för att slippa tänka på att jag ska flyga.. Förstår inte vad som hänt med mig, jag har ju flygit överallt hur som helst lixom. Men nu senaste året så har jag blivit jätte nojig över ibörjan av flygningen. Lite töntigt kanske men men!
Ska dricka upp mitt te och kolla på filmen sen ska jag nog sova. Alarmet står på halv 4, klockan 4 kommer en taxi som tar oss till arlanda och därifrån lyfter planet klockan 6!
love, miccis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0