du är välkommen in

Kom precis hem efter att ha varit och letat efter en iphone hela dan. Vill ju ha svart men den är tydligen slut överällt nästan, irriterande. Sen när vi hittade en så hade tele2 gjort nått fel med mitt simkort så kunde ändå inte köpa förren typ tisdag.. Men jag klarar mig! Kom hem från lollo runt halv elva nu på morgonen ungefär. Gårdagen var faktiskt väldigt kul! Vi åkte till henne vid halv 7, åt lite pizza och sen kom lite andra dit också. Trevligt! Riktigt trött idag också, kultnatteeeeen men den är ändå väldigt överskattad. Så vi tjejer har bokat bord till halv sju ikväll på basiliko, härligt! Efter det får vi se vad vi gör antagligen drar vi nog hem rätt snat efter och bara tar det lugnt, men inget planerat än! Nu ska jag lägga mig och sova en stund sen börja göra mig iordning för stan, puuuuss! j


lollo (grattis i efterskott förresten!) amanda och jag
bild från igår. dålig dagens men men jeans- jc linne- monki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0