du tror du vet men jag är men sanningen är att ingen vet

tjoo sötisar! Åkte dirket hem från skolan idag och bara pluggat till so provet imorgon i princip. och ändå kan jag inte?? sjukt, brukar ju lära mig gasnka lätt men nej inte den här gången inte. aja får snabb plugga imorn innan också! Efter skolan ska nog jag aramis kellie och kanske cissi om hennes fot blir bättre (hoppas) gå ner på stan och ta ett meal på burger king eller nått liknande och bara njuta efter provet. Låter bra det! men nu ropar mamma att jag måste släcka, vi hörs! puss julia


min fina lillasyster hanna, dock ganska osmickrande bild på mig men vafan!


dagens outfit får bestå av den här bilden, jätte bra kvalité osv. men iaf rosavit randig skjorta från boomerang med ljusa jeans och ridskor typ. sammanfattning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0