Fuck you

Hej på er! Hunnit med ganska mycket idag, vanlig skoldag sen tandläkaren sen fortsätta ner på stan köpa hårfärg osv och sen hem till mig och färga håret. Gick på stan med cissi och varro sen följde cissi med mig hem och hjälpte mig färga, snällt. Var tvungen att först färga helt rött för att sen ta i den mörka färgen annars hade det tydligen blivit grönt.. Så gjorde så, hårfärgen är jag faktiskt nöjd med fick den som jag ville, DOCK passade jag inte alls i den fan men kollade utan smink så får hoppas att det ser bättre ut imorgon! annars vet jag inte vad jag ska göra. Ska snart ner och fika lite så vi hörs, puss j



dagens- väska:gammal marinböå något tjockare tröja: hm tubkjol: gina ridskor: scorett + strumbyxor och halsring
fan sista bilden som blond åhhhh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0