INKÖP

Gick på stan en stund med min gulliga lillasyster idag, fick med mig lite saker hem. Sen mötte vi upp resten av familjen och satte oss och fika vid ån, jätte härligt faktiskt. Vidare till nån utställning, hem och äta och sen åkte vi en snabbis till gränby också, bra dag! Nu ska jag ner och äta lite efterätt och kola på nån film, pussj



skinnbyxor- vero moda 399 kr


stickad tröja- cubus kostat 299 men var just idag halva priset så 149 kr fickjag den för dock i storlek large då men det funkar!


kameran är sönder för tillfället men ett par overknee strumpor lite liknande de här fast svarta- h&m 79 kr


ett par vanliga tunnstrumbyxor från lindex

köpte två till tröjor också men som jag nog ska lämna tillbaka får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0