mer som om jag höjer dig

Förlåt för jätte dålig uppdatering idag men får slänga in ett snabbt inlägg nu då! Efter skolan satte jag och kellie oss på Café Årummet och bara pratade om allt möjligt och så! Behövligt och jätte mysigt verkligen borde börja gå på café oftare nästan hehe.  Sen har jag bara varit hemma och pluggat lite och så. Dagens har jag inte hunnit tagit men hade ett par svarta chinos, klack och det här siden linnet från hm med volanger instoppat, helt normalt typ! Imorgon kanskejag ska färga håret igen, lite mörkare nästan svart, får se! Hittade även en bra sida för rakpermanentning med keratin som inte sliter på håret den ska jag nog göra :D http://www.afrohair.se/ men nu ska jag sova hörs imorgon! puss j


Kommentarer
Postat av: Anonym

Med vad färga du ditt hår?

Tona du? Hos friösr? Hemma? Vilken färg?

Kram

2011-09-22 @ 08:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0