Red

Provet är över! Precis, gjorde so provet idag och nu är det så himlaaaaa skönt att ha det gjort, tror det gick helt okej iaf! Yes. Och sen efter skolan blev det bara jag och aramis som gick till stan och käka lite. Gott. Annars pluggat lite franska läxa mm. Känns som jag verkligen har jätte lite inspiration för kläder och så nu i vinter och höst vet inte vad det komer från brukar veta lite iaf vad jag vill ha men nu står det liksom stilla. Typ hela mitt liv och hjärna står stilla just nu känns det som. FETT WEIRD LIKS. Nu ska jag ner och äta ännu mer pannkaka, gjorde en nu till pluggningen kan bara inte få nog av det! Hörs efter puuusss julia


dagens lite dåligt:  Röd ulltröja- mammas, skinnjacka- jofama by kenza+ rött läppstift från lancôme "rouge cubiste" nr 48


hade även en sån här smart knut idag jätte enkelt att göra på bara nån minut! och bra resultat!
De knutarna gör man med en sån här speciell 'svamp' tofs! finns att köpa på glitter



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0