so far away from now

Förlåt för jätte dålig uppdatreing hörni! Vaknade runt halv elva idag och bara suttit och kollat på lite filmer hela dagen i princip. Söndagar har jag kommit på är egentligen ganska konstiga. Svårt att förklara bara är så. Snart ska jag ner och plugga lite so och franska, gör dagen ännu bättre. Igår var det iaf väldigt mysigt på själva resturangen men kvällen blev väl lite sådär. Jag och kellie åkte hem till mig efter en stund vi varit på stan och träffat några. Satte på en film och bara myste, jätte härligt! Nu måste jag ner och kolla lite kläder och sånt tills imorn så vi hörs sötisar, puuss julia







lite olika bilder från de två senaste dagarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0