Svar!

Hinner ett litet snabbt inlägg till visst :) Hade fått en kommentar om vilken färg jag färgade håret med. Så självklart kan jag besvara den!
Det var av märket loréal "casting" serien. Toning! Själva färgen hette light brown men blev ju då ändå ganska mörk! Blev jätte nörd med den så den serien verkar allmänt bra! Men eftersom jag var helt blond innan så är man tvungen, eller är och är men bra ifall att, att färga håret rött innan elr ta en färg med rött i. Annars när det är så stor skillnad kan håret bli grönt.  Så eftersom jag ville ha helt brunt hår och inte lite rött i så köpte man en vanlig spray typ mousse billig som färgar håret rött fast är till för det eller bara håller i några dagar elr veckor. Kommer inte ihåg märket men alltså så färgar man håret med det först  och sen färgar man med det vanliga! Så det blev jätte bra och så är nöjd! Kramis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0