tjatja bitches

Tre bilder från igår! Vi började vara hos kellie och bara snackade lite och även höll på att dö en gång. Aldrig varit räddare faktiskt, vi trodde det var en man i kellies hus asså först så ringde det på dörren men ingen var utanför när vi ropa. Då bara skrämde vi upp oss och sprang upp. Kellie kollade ut genom fönstret och såg en man med ficklampa därutanför så vi sprang fort som bara den till toan och låste in oss. Det lät som om en yterdörr öppnades och allt, svär, alla höll på att dö. Panik inne på toan ringer vi några kompisar och stannar där inne i kanske typ en kvart(?) för att sen våga oss ut, elr oss och oss, jag och kellie snarare för att se om nån var där. Självklart var det inte det, så vi hade stått där och nästan gråtit i onödan. CHILL. Haha aja nog om den storyn, sen runt tio drog vi iaf till storvreta till jakob och träffade simon, karl, oscar och de. Kul det! Efter så åkte vi hem till kellie och somnade där. Min förrgårkväll iprincip! Ganska lyckad ändå. Cyklade hem runt tio på morgonen så nu är jag här hemma i sängen och bara tar det lugnt. Men nu ska jag ner och äta, puuuss j




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0