when you smile

Dagen började såklart med skola då. Vanligt där, sen orientering på idrotten osv. Älskar tjejerna i klassen! Sen åkte jag och aramis ner på stan för att jag skulle klippa lite page då som jag visade förrut men hade för kort hår i fram så gick inte att få så och vill inte ha kortare heller :( så får vänta till jul eller något! Funderar dock om jag ska färga brunt ändå typ lite megan fox? hmm.. Hittade en present till lollo också! Snart ska jag ner och äta med familjen, mums. Oj nu ropar mamma att skolkatalogen kommit fy fan vet redan att jag blev dålig aja haha måste skynda ner, Hörs senare! puss julia


Dagnes kläder kavaj-krag tröja eller vad man säger- hm svarta jeans- jc väska- longchamp klocka- ur och pen + slicktofs.fastnar inte riktigt på bild längre med ansiktet men ni får näja er med kläderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0