yes I said it, I said it, I said it cause I can

Kom hem från skolan för någon halvtimme sen. Vanlig skoldag förrutom att vi behövde vara där 40 min tidigare för att lämna in tälten till 8 som ska på hajk, lite surt! Men annars helt vanligt. Ska snart åka iväg så kan lägga upp en outfit bild lite senare! Tänkte iaf beställa en klipptid till imorgon eller onsdag men fortfarande inte riktigt säker så lämnna åsikt, vore snällt :D Måste också hitta nån present till lollo i veckan eftersom hon fyller år på fredag så då ska alla dit! Och hitta nått att ha på mig får se om jag köper nått. Men bloggar när jag kommit hem kyssar j


vad gick fel..


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du mycket pengar? du köper nya kläder hela tiden? får du barnbidrag? månadspeng?

2011-09-05 @ 17:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0